Tillbaka till startsidan?

Vecka 5, dag 5 - En person som sköter sig bra..


Länka till en person / företag som du tycker sköter sig bra i sociala medier.
Det finns så många personer som sköter sig riktigt bra i sociala medier, och eftersom att jag inte riktigt vet vad som menas med sköter sig och på vilket sätt. Så tolkar jag det på mitt sätt och tar det som en person som gör något bra med sitt sociala mediaforum. Då måste jag verkligen länka till underbara Ida - adaras.se, för hon har verkligen gjort något riktigt bra med sin blogg och lyft den till skyarna. Hon är mån om sina läsare och vårdar sin blogg ömt. Hon är som klippt och skuren för att blogga och driva sociala medier i någon form. 
 
Har jag några läsare som läser Idas blogg? Hon är verkligen en härlig tjej, och har ni inte varit in på hennes blogg någon gång så tycker jag verkligen att ni ska bege er in där. 
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Fotograf Annie

Hon har verkligen en bra blogg. Har följt den sen våren 2011 tror jag, det var då jag träffade henne första gången också. Hon är verkligen jättetrevlig (både IRL och på bloggen) :P :)

Svar: Det har hon verkligen. Kan inte tänka mig annat än att hon är jättetrevlig IRL också :)
Jennie Johansson

ADARAS Blogazine

Nämen åååh vilket fint inlägg :D Tusen tack för dina ord, nu blev jag alldeles rörd <3 Massa kramar till dig!

Svar: Kul att kunna beröra dig! :) Jag tycker att du förtjänar lite uppskattning för allt det bra du gör :) För du är verkligen duktig.. Kraaam!
Jennie Johansson

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)