Tillbaka till startsidan?

Wake me up from this dream that never ends..


| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Då var det tisdag idag, och sista tisdagen för denna månad.
Känns konstigt att vi snart går in i februari och detta år har jag inte känt av någon åldersnoja - ovanligt men samtidigt skönt. Februari är min födelsemånad och det känns bra att äntligen ha en bra februari månad. Nog surrat om det, denna tisdag spenderar jag i soffan, under flera filtar med tofflorna på, med min dator och en bok. Fördelen med att vara sjuk är att man får mysa ner sig i soffan och bara vara, nackdelen är att man blir väldigt instängd och kan inte göra något samt att man mår skit. Men men, tur att det går över ganska fort med lite vila och mycket vätska.
 
Besöksstatistiken på bloggen ökar, och den ökar riktigt snabbt. Väldigt kul och spännande. Lämna gärna en kommentar och er bloggadress, skulle vara spännande att få kika in på mina besökares bloggar.


Jessica Högberg

Krya så fort du myst färdigt i soffan;)

Svar: Haha, tack! Gör mitt bästa :)
Jennie Johansson

| http://lchftrollet.blogg.se/
Linda

tiden går så fort

Svar: Den gör ju det :)
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)