Tillbaka till startsidan?

Underbar lördag i fina Sandselet..



Nu var det länge sen jag skrev något här.
Jag har verkligen inte haft något sug av att blogga alls, men jag saknar bloggen en del så jag hoppas att jag kommer hitta tillbaka snart. Sommaren har kommit med en tropisk värme som varat i långt över en vecka nu. Det är nästan så man rinner bort, men man ska väl inte klaga. Gårdagen spenderade vi ute i Sandselet på svärföräldrarnas stuga, det var riktigt underbart. Vi tog båten till en typ av "sandstrand" och vandrade i och längs med vattnet. Vattnet som rinner där är skellefteåälven och riktigt varmt var det. Tror nog aldrig att jag känt så varmt vatten där tidigare. Efter att vi vandrat omkring ett tag så tog vi bågen tillbaka och där blev det lite luftgevärsskytte. Jag vann över både Hjärtat och svärfar, vilket var lite kul då det var minst 10 år sen jag sköt med luftgevär senast. Det var en underbar dag, minst sagt.

Idag händer det inte så mycket. Vi har fått prova på kunskaperna kring hur det är att ha hus. Tvättmaskinen började bråka igår, så vi har fått fixa till den. Inte det roligaste görat men nu vet vi hur man fixar såna problem i framtiden. Vi får inte flytta in i vårt hus förrän i september, vilket känns som en evighet bort även fast det inte är det.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)