Tillbaka till startsidan?

Det lär nog eka tomt här ett tag..


 
Inte gick det så bra för mitt lag under denna vecka heller. 
Trodde verkligen att jag skulle hänga med i utmaningen i veckan och att jag kanske skulle lyckas skriva några andra inlägg däremellan, men icket. Fast samtidigt så vet jag ju varför jag inte skriver, jag har haft fullt upp med annat. Mycket som ska fixas och ordnas, stämma och uppskattas. Med andra ord så händer det mycket. 
 
Jag vet egentligen inte vad jag ska säga. Känns som att bloggen kommer att vara ganska still ett tag nu eftersom att jag har noll och ingen inspiration. Vet inte vad jag ska skriva om, och att skriva bara för att ha skrivit något känns inte som en bra grej. Förhoppningsvis så kommer inspirationen tillbaka snart, men jag kan inget lova. Eftersom att det mesta i min värld just nu går åt till att hitta ett större boende - helst ett hus, och att fixa med allt annat runt omkring, planera och strukturera så känns det inte som att det finns så mycket vettigt att skriva om. Ni får helt enkelt hålla er till godo tills det händer något som jag kan prata om.


Felicia

Har man ingen inspriation eller inte känner för det så ska man inte bloggga, det ska ju kännas kul, kom tillbaka när du känner att du har ngt att skriva ner


PUSSAR

| http://fjaelkis.blogg.se
Cissi

Skriv om det då! Letandet, inspirationsbilder, osvosv :D Alla har man svackor i inspirationen ^^

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)