Tillbaka till startsidan?

Pauser behövs till och från..


Inte varit vidare aktiv här på sistonde. 
Har varit en del att stå i och jag har inte suttit en sekund vid datorn förrän nu. Därav har jag inte skrivit ett enda inlägg från utmaningen i veckan. Men tänkte ta en paus från utmaningen just denna vecka och återuppta det nästa vecka igen. Det betyder att vecka 11 inte kommer att finnas med på min blogg alls, är inte sugen på att skriva om det i efterhand. Känns bara konstigt. Så jag återupptar det nästa vecka och hoppar in i vecka 12 på en gång.
 
Hoppas ni inte saknat mina utmaningsinlägg allt för mycket!


Stina

Hejsan.
Jag hittade en blogg som heter livetsljusastunder.se
En tjej som heter Lina och som har en dotter som heter Amanda.
Det var två år sedan hon skrev på sin blogg och det gick heller inte att kontakta henne via den.
Skulle verkligen vilja komma i kontakt med henne så jag sökt väldigt efter barn med diagnosen som Amanda har.
Känner du henne, eller känner du någon som gör det?
Skulle bli så tacksam om du kunde hjälpa mig!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)