Tillbaka till startsidan?

En uppdatering är väl på sin plats kanske?..




Det var ett tag sen jag skrev här inne. 
Så är det då man har fullt upp med huset och allt annars runt omkring. De som har hunnits med kring huset är ingrävning av fibern och breddning av infart. Två stora och tunga jobb, men det börjar bli klart - skönt! Annars då? Kan berätta att vi hade vår inflyttningsfest i början på november. Var riktigt trevligt, roligt och lite nyttigt. Surrades en hel del om lite ditt och datt och skrattades så man hade ont i magen. Kom både väntat och oväntat folk, men var riktigt trevligt. Kvällen avrundades inte förrän strax efter 4.30 på morgonen och jag somnade inte förrän omkring 7.30. Sen klev jag upp 11.30 och började städa. Ni kan ju gissa om jag var nå trött på söndagskvällen? Jag slocknade redan kl 19 och sov sedan i drygt 12 timmar. Välbehövligt må jag säga! 

Annars kan jag säga att jag skaffat mig en ny telefon. Jag har länge velat mellan iPhone 6 och iPhone 6 plus, men efter kläm och känn i butik så bestämde jag mig för en 6:a. Egentligen ville jag ha en ljusgrå, men de fanns inte i lager och de visste inte när de skulle få in någon igen. De resulterade i att jag gick utanför mig comfort-zon och valde en guldfärgad istället. Den funkar precis lika bra kan jag säga, man tänker inte riktigt på färgen när man använder den. Jag är hel nöjd och ångrar mig inte en sekund. 


Marie

Tack för raderna hos mig, =D

Ohh kul med ny tele och skoj med huset

| http://myflowergirl.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)