Tillbaka till startsidan?

Our love is all that matters..


| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Var ett tag sen jag skrev något här..
Har legat sjuk i drygt en vecka, sabla influensan som går nu är inte att leka med. Fördelen är ju att jag bara hade feber i drygt 2 dagar, däremot så är hostan sjukt bråkig med mig. Fick Mollipect utskrivet av läkaren men de gjorde tyvärr inte saken bättre då hostan är som jobbigast på kvällen när man ska sova. Mollipect ska man helst ta under dagen för att få hosta upp allt slem, vilket gör att det inte är till någon nytta alls under kvällen eftersom att man hostar mer efter en dos. Så problemet kvarstod ju, tur som var så har jag snälla vänner så jag fick tag i lite Cocilliana och äntligen fick jag mig en natt med jätte bra sömn. Hostade nästintill ingenting alls och jag störde inte Hjärtat. Sjukt skönt att vakna utvilad i morse! Annars då? Ja, egentligen inte så mycket eftersom att jag är sjuk men förhoppningsvis händer det saker snart. 
 
Åt veckan fyller jag år, hiskeliga tider. Så tragiskt, jag vill egentligen inte fylla år något mer, men jag har inte så mycket till val. Bara gilla läget.. Dock har de skett en positiv sak för oss, och den saken håller jag hemlig. I alla fall ett bra tag till, men lycklig är jag och allt kommer att bli super bra..


Cissi

Åh, vad spännande! ^^ Nej, vem vill fylla mer nu egentligen >.< blir 28 i sommar.. känner mig fortfarande som 20 xD krya på dig!

Svar: Haha, de säger ju att man inte är äldre än vad man känner sig :D Så egentligen spelar det inte så stor roll vilka siffror man fyller ;P Men nog är det tråkigt att se att siffrorna ökar varje år medan en själv känner sig som en yngling typ :P
Jennie Johansson

| http://cississaga.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)