Tillbaka till startsidan?

Sometimes you just need something new..


| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Nu har jag äntligen fattat ett beslut..
Jag kommer att byta blogg här framöver, vet inte riktigt när det blir men ett byte kommer att bli av. Känner att det är dags att förnya sig, efter snart 7 år (dra åt skogen så länge!) med denna blogg så är det verkligen dags för nytt. Behöver en nystart och jag känner mig taggad till tusen. Måste dock få till allt jag vill innan bytet blir av (så som namn, domännamn, design, kolla om de går att flytta med alla gamla inlägg och dylikt) och det kommer att ta ett ganska bra tag innan det blir ordning på det. Tänker inte stressa på bytet, utan det får komma när det passar, men det kommer definitivt att bli av - skönt! 
Får väl hoppas att en del av mina läsare hänger med till den nya bloggen senare..
 
Bilden är för övrigt tagen uppe i Udden (Arjeplogs kommun) hos Hjärtats mormor och morfar. Vi var där på juldagen och det var så vackert. Har en del fina bilder därifrån, får visa er dem senare..


Cissi

men..! Denna designen är väl ny? Känner typ samma, min är så himla "gullig" typ.. Men orkar inte knåpa ihop något nytt :p

Svar: Jo, den är relativt ny. Men då jag ska byta blogg helt och hållet så vill jag även ha något helt nytt och inte återanvända designer från denna blogg :) Det förstår jag. Tar ju ändå tid att göra en design, det är inte så bara. Man ska verkligen orka och känna för att göra en design, annars är det ingen idé :P
Jennie Johansson

| http://cississaga.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)