Tillbaka till startsidan?

That we crushed it, But it's in the past..


| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Då var det ett nytt år. 
Och vad har man för erfarenheter av det gamla året? En massa, men inget man vill dela med sig av. 2014 förde med sig en massa otrevligheter varvat med bra och roliga saker. Ett riktigt blandat år. Det enda som är riktigt bra med 2014 är att vi fann vårt hus och flyttade in. Annars kan 2014 kasta sig i väggen för alla otrevligheter har verkligen gjort mig nere - med otrevligheter menar jag personliga, privata saker som har hänt mig och Hjärtat som bara berör oss. Ni behöver inte vara nyfikna för ni får inte reda på det ändå.
 
Annars då? Jo, jag börjar det nya året med en dunder förkyldning. Känns ju sisådär, men det får vara vad det är. Det går över. Jag känner att allt sakta men säkert börjar falla på plats igen och jag hoppas att 2015 är mitt år, vårt år. Året allt blir som vi vill att det ska bli. Jag hoppas på det bästa, vill inte förvänta mig för mycket för då kanske jag bara blir besviken..


Cissi

Åh vilken fin ny design du har skaffat dig :D Och usch, trist med tråkigheter.. :((( hoppas 2015 blir bättre :) kram!

Svar: Tack så jätte mycket :) Jag ville ha en väldigt enkel och stilren design, och jag tror fasiken inte att det går att få nå enklare än såhär :P Tack snälla du! Jag hoppas på ett bra 2015! Kram!
Jennie Johansson

| http://cississaga.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)