Tillbaka till startsidan?

Då var man en gift kvinna..


 
 
Precis som rubriken låter, nu är man en gift kvinna..
Igår gifte jag mig med min stora kärlek Nils. Det blev en borgerlig, lätt och enkel cermoni med lite fika efteråt. Sen på kvällen vart det lite festligheter med underbara vänner. En perfektdag som, dock, slutade lite för tidigt på grund av vissa saker (som vi inte behöver ta upp här). Men trevligt hade vi och nu kan jag äntligen titulera mig själv som Fru Lundmark. Vi fick många fina blommor av våra nära och lite små presenter från familjen.
 
Nu kanske ni förstår en av anledningarna till varför det blir ett blogg-byte? Eftersom att jag byter namn så kändes det på något vis bättre med en ny blogg också. Sen är det alltid skönt att börja om på ny kula. Då mitt domännamn inte har hunnit kicka igång riktigt än så kommer jag inte att gå ut med den nya förrän det är klart. Men så fort jag ser att allt fungerar som det ska, då kommer jag att meddela er!


Cissi

Åh, vad roligt! Grattis grattis!! :)

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)