Tillbaka till startsidan?

Vissa dagar vill man inte kliva upp..




Idag är en trött dag..
Har varit nära att somna på soffan några gånger under eftermiddagen, men det tillåter jag inte. Somnar jag efter lunch så sover jag dåligt under natten, så istället vart det upp och hoppa varje gång ögonlocken blev tunga. Städa i ordning hemma, byta sängkläder, tvätta och lite sånt har jag pysslat med. Det är alltid skönt att ha städat och ordnat hemma, man trivs så mycket bättre då. Det är egentligen sällan vi har riktigt stökigt och skitigt hemma, för jag gillar det inte. 

På tal om stökigt, i lördags var det kaos här hemma. Strax före klockan 8 åkte vi upp till Haparanda för att handla lite grejer från Ikea. Fast lite är fel ord för det vart full bil och det tog över ett dygn innan ordningen hemma kunde infinna sig. Ska visa er i ett annat inlägg hur bra det blev i vardagsrummet då inredningen och dekorationen kom på plats. 


Cissi

Du är som jag då, hatar oxå att ha det skitigt här hemma, får typ panik haha :P Fast just nu är det kaos även här, eftersom jag håller på med lilltoan :p Ska måla taket snart en andra sväng, sen är det dags för väggar ;D

Svar: Ja, man vill gärna ha ordning, reda och städat.. Jag känner mig smutsig hela jag om det är stökigt och skitigt hemma :/ Inte så mysigt.. Men det är förståeligt.. Det här till då man renoverar.. :D
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)