Tillbaka till startsidan?

Your amazing.. just the way you are!


Jag hade massa nya bilder som jag hade tänkt visa er, men eftersom att usb:n bråkar med mig så kan jag inte koppla telefonen till datorn, så ni får kort och gott vänta!..

Idag har jag pluggat med Anneli, var extremt produktiv.. eller så inte. Men hann läsa lite grann i alla fall. Vi har även varit och fikat med tjejen som Anneli är kontaktperson till, det var riktigt trevligt. Efter det spenderade jag drygt 1,5 timme på en salong, väntade på att Anneli skulle bli klar. Hon vart riktigt fin i håret, men tyvärr kan jag inte visa er.

Jag har även köpt en form av inpackning till mitt hår, som tydligen ska göra så att min hårfärg blir lite kallare. Den är ganska gulaktig just nu, och det gillar jag inte. Så jag ska prova den där inpackningen några gånger. Vet inte om jag ska ta de före eller efter att jag har klippt och fixat till mig igen, eller om jag ska börja med den på en gång. Är ju dock inte länge kvar tills jag ska på salongen, drygt 18 dagar. Vi får se vad det blir av allt..

Här får ni en bild på Anneli som är tagen i september. Söt är bara förnamnet på vad denna flicka är! ♥



Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Så fin hon är! :) Håller med dig om att söt bara är förnamnet!



sv: vad kul att det kommer fler sminkinlägg! :D Vad vill du se mer av i min blogg? Ibland har jag sån bloggtorka, haha.

| http://adaras.se
Malin

okej, skulle du kunmna hjälpa mig med att få katogorierna samlade som du har? :) kram

Isabell

Wow, vilka ögon! Riktigt söt :D



Svar: Bara att ta reda på det då, om det funkar! ;) Jag vet inte vad jag skulle testa annars för att få mitt hår och hårbotten att må bättre, så jag testar gärna. :)



Haha nä, som jag hörde en kille säga en gång - "Det är ju ingen som dött av att testa". Han tänkte nog inte igenom den meningen riktigt ;)



Kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)