Tillbaka till startsidan?

Hund på besök mitt i all packning..


Mitt i allt packande och fixande så är jag hundvakt en kortis.

Jag är hundvakt åt en hund som jag aldrig varit hundvakt åt tidigare. En hund som jag trodde skulle leva djävul, skälla, springa omkring och vara helt energisk. Men icket, jag gav henne ett hundben och nu ligger hon lugnt och stilla i soffan och tuggar på benet. Det brukar vara en hund med mycket energi och som reagerar på alla sorters ljud, men tydlligen så kan hundben stänga av hörseln på henne. Ganska praktiskt ändå. Hon är skit söt då hon ligger i soffan, helt ihop kurad och gnager på ett ben som nästan är lika stort som hon själv. Tyvärr kan jag inte visa någon bild på just detta ögonblick, eftersom att jag fortfarande inte vet vart sladden till kameran är.

Men jag kan visa en bild på henne sedan tidigare istället.


Här har ni lilla energiknippet Freya! En riktig sötnos, men kan vara en liten bjäbbis när hon känner för det.


Moster Helén

Heeij.. lillfisen. Freya är nästintill alltid tyst å snälll.. hon är en gudomlig hund å sköta, jag har ju henne nästintill jämt..=) Då skulle du lånat Mario istället.hehehe.. då hade du fått busa, konstigt nog är de syskon, men full i kärlek å bus, dom kan OM dom vill..hehe. kraam moster.

| http://helanshala.blogspot.com
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)