Tillbaka till startsidan?

När en dörr stängs så öppnas alltid en annan..


| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Snart är det helg, och jag är ledig i helgen.
Då passar vi på att åka till Arvidsjaur och myser på där. Fixar med bil, umgås och bara är - krama katterna. Det märks att det var lite mer än en månad sen som vi var till Arvidsjaur, saknar katterna en aning. Men nu är det nära, snart får jag kramas med dem och ha dem sovandes under mitt täcke. Längtar verkligen efter ett hus nu så vi får ta hem katterna. Men det känns som att det kommer att dröja ett tag, vårt hus har inte riktigt dykt upp än - tråkigt nog. Men det kommer, det måste det göra för vi börjar bli lite less och tokiga på att bo i lägenhet. Inget fel att bo i lägenhet - det är ju trots allt jävligt bekvämt. Men nog vill man ha något som man kan kalla sitt eget och verkligen göra till sitt eget. En hyresrätt är ju inte ens i närheten av på samma sätt. 
 
Livet går verkligen framåt, och jag är så glad för det. Känner hur allt har tagit en helomvändning - åt rätt håll. Livet är påväg någonstans och jag har allt jag kan tänkas behöva - nästan. Men vissa saker kommer inom sinom tid - när det är dags. Framtiden är ljus och den ser jag framemot. 


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)