Tillbaka till startsidan?

Fredag ..


Men jisses .. redan fredag ? .. tiden bara tickar iväg .. man hinner inte vara med .. har egentligen inte så mkt att säga , har inte hänt så mkt sen i onsdags om man säger så .. 

onsdagen så städade vi och tvättade .. sen somnade vi och sov en sväng , sen vart de att se klart de sista avsnitten av How I met you mother , sen vart de sova igen .. så de var inte nå intressant i det :P

och torsdagen , går dagen de vill säga .. bestod av att .. Hmm .. när älsklingen slutat så for ví och fixade lite grejer och handlade .. sen vart de hem och äta , och sen vart de att börja se säsong 3 ur How I met your mother , jag vet att vi ser de ofta .. men fatta vilken underbar serie .. jag älskar den ! :D och Barney , han e fan kung ! när vi hade sett ca 12 avsnitt så började vi städa .. för älskligens mamma och mormor kommer förbi idag :) så vi plockade undan de värsta och jag renbäddade , fan så skönt att sova i rena sängkläder .. sen när vi städat såg vi ca 5 avsnitt till av How I met your mother innan de blev dax för att lägga sej .. :) vi lade oss och läste en stund ..

Anni , du har fått mej att fastna i den där boken .. behöver egentligen inte läsa den för jag behöver inte bli uppmanad till något , men den har fått mej att inse vissa saker som jag ska undvika osv .. en bra upplärningsbok om man säger så .. boken heter "Dumpa Honom" .. om ni undrar .. och NEJ, JAG TÄNKER INTE DUMPA NILS ! Aldrig någonsin .. varför ska jag dumpa det bästa som har hänt mej ? .. är ni inte kloka .. jag läser den boken för att Anni sa att den var bra .. och jag tycker att den är ganska så rolig .. man får sej många goda skratt .. vissa människor e ju inte kloka .. så säger jag bara :P haha ! menmen , har snart läst ut den så :) man lär sej nått nytt iaf :)

sen idag , har jag faktiskt inte hunnit med så mkt , klockan är ju som bara strax efter 11.. :) och jag är vaken , hmmfs ! brukar egentligen inte vara speciellt vaken nu .. men vi lade oss och somnade så tidigt igår så de e inte så konstigt att jag e vaken nu :) vi lade oss efter 22 någon gång , läste en stund och sen somnade vi .. vi måste ha somnat strax efter 23 va ? ... jag kommer inte riktigt ihåg .. men ganska tidigt iaf .. så när söt for på jobbet så var jag vaken , läste lite grann och kelades med Mew :) sen klev jag upp och satte mej här .. pratat med sötnos massor , och duschat .. det är typ det jag har hunnit med :) ska snart kila och klä mej och borsta ut håret :S jisses , jag hoppas att de går bra .. hatar att borsta ut mitt hår .. menmen , det blir bra .. allt löser sej :)

aja , nu ska jag sluta skriva .. har inte så mkt mer att säga .. trodde inte ens att de skulle bli så här mkt idag .. menmen , ska till Anna och Niclas senare ikväll , kolla in deras nya hus :) ska bli skoj .. sen imorn ska jag och söt ut till Höglandsnäs hos min moster för "släktträff" typ :) stackars söt ska få träffa nästan hela min släkt på mammas sida .. det är ganska så mkt människor :) förberedd dej på att få höra en massa surr :P haha !

Älskar dej hjärtat < 3
~ Niin is *poff* gone !


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)