Tillbaka till startsidan?

Lördag !


Jaa , idag e de lördag , och jag och snyggingen klev upp för inte allt för länge sen :) ganska så skönt .. drack ju igår så då har man rätt att sova :) blir att supa ikväll med tydligen , skoj skoj :) kanske jag kan bli lite lullilull , brukar ha en tendens att bli lite och sen försvinner det .. inge skoj , ska väl se om de går att göra nått åt :P

igår var det jag , min sötnos , baggis och emmiie :) vi satt här hos söt och drack lite och spelade ölspelet innan vi drog på adana och åt , och sen kalles :) var ganska trevligt .. inte så mkt folk ute .. men ändå :) första gången jag var ut med sötnos , och söt som få är han :) vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen ..

vart lite knasigt igår dock , innan vi drog ut .. för jag sms:ade med pappa , och började sakna han/dom väldigt mkt , så jag vart lite nere .. men de gick över efter en stund .. var tvungen att få sitta och tänka lite själv bara .. ganska lugnt nu dock :) jag vet att jag får träffa dom nångång , iaf .. förr eller senare ..

gav min snygging en kärleksförklaring i förra inlägget , men han gnällde bara över bilden :/ hmmfs ! jag hoppas då att han tog åt sig av dikten som jag lade in till hans bild , annars blir jag ledsen .. för jag tycker verkligen så :)

Nils är den bästa människan på denna jorden .. Den sötaste och underbaraste .. Finns ingen kille i heeeela världen som jag litar på lika mkt som jag litar på honom , och ingen som betyder lika mkt och som jag tycker om lika mkt som honom .. Han är verkligen allt , ALLT med stora bokstäver .. För honom skulle jag ta en kula , lekandes .. skulle inte ens tveka .. Skulle gå genom eld och vatten för honom :) Så mkt tycker jag om den killen .. Nu vet du det finast , finns ingen som du ! och jag är väldigt glad över att jag träffade dig och att du valde att vara med mig :) Ninniie gör vad som helst för dig finast , vad som helst < 3



Här har ni nån bild från igår :P Vart inte så många kort tagna , men nån iaf .. ^^
Och Nils är ledsen för att ingen kommenterade hans bild igår , så ni kan ju vara snälla och kommentera .. lite iaf :) Då blir han nog glad ! ;




Nu går jag !
~ Niin is gone !


monica

Hej Ninn!!!!!!!

Söt kille du skaffat dej..../kram moster

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)