Tillbaka till startsidan?

Måndag idag ..


Jajjemän .. idag äre måndag igen .. jisses , snacka om att tiden bara springer förbi ..

festade hela helgen , fast ingen ordentlig fylla för mej , bara lite smått lull-lull .. men de var skoj de med :D hade en riktigt trevlig helg .. sen söndagen vart de hämtning av systeryster i lule , så nu har man henne här :D vi är alla hos nils (som vanligt) ;) haha , pojkstackaren blir aldrig av med mej :P men jag tror inte att han tar för stor skada av de .. varken att syster är här eller att han inte blir av med mej :P

sen har jag även fixat designen på Emmiies blogg igår , snacka om djävulskap , de var då de svåraste jag har gjort. . har även fått göra maddes idag .. :S jisses , men men .. får jag bara hålla på några gånger till så blir de nog bra .. då kan jag kanske de där jag med utan problem .. jag hoppas då på de iaf :D

vaknade i morse av att regnet öste ner och att jag inte mådde så bra , vilket jag fortfarande inte gör .. jag hoppas att det går över efter att jag tagit mej en dusch .. behöver verkligen duscha .. och hängig orkar jag inte vara .. får se vad kvällen bjuder på .. jag hoppas att de blir en lugn och skön kväll .. orkar inte med nå speciellt idag , och vädret gör ju att man blir depp :S

aja , ska gå nu .. duschen nästa ! Ha de bra alla där ute !

Älskar min Nils < 3
~ Niin is gone !


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)