Tillbaka till startsidan?

onsdag morgon ..


jajjemän .. de e de verkligen .. kl är lite över 7 och jag kan inte somna om .. Nils for till jobbet för cirka 20 - 30 min sen ... och min vilja till att sova lyckades han slita med sej , för nu kan inte jag sova nå mer .. eller jag vill inte sova nå mer heller .. hmmfs ! känns tomt i sängen utan älsklingen så jag e inte så taggad till att sova ..

de var som natten till igår , då låg jag vaken till 4.30 - 5 tiden någon gång för att jag inte kunde sova .. ni kanske tycker att det här låter väldigt löjligt , men , jag kunde inte sova för att söt höll inte om mej .. han låg med ryggen mot mej och sen där vid 4-30 - 5 tiden så rörde jag lätt vid honom och sa hans namn , då vände han på sej automatiskt och höll om mej .. sen gick de inte många minuter så hade jag somnat .. snacka om att i hans närhet och när han håller om en så känner man sej trygg :) Finns ingen plats på jorden som är lika skön och trygg som platsen bredvid Nils ..

sen imorse då hjärtats alarm ringde , höll jag på att få mej en chock .. jag somnade på hans högra axel igår .. alltså , de betyder att han låg på min högra sida .. men när jag vaknade så låg han på min vänstra sida .. och då klickade mina hjärnceller igång .. jag började fundera allt från " har jag sparkat ut han ur sängen " till " har jag klättrat över honom inatt " och vise versa .. men fick veta för ett litet tag sen att så var de inte .. han hade gått upp på toa i natt och då hade jag snott hans plats i sängen .. så han lade sej på andra sidan :P haha .. jaa , jisses .. det är inte lätt alla gånger ..

jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva .. min lilla syster ligger och snarkar på soffan och jag e inte så manad att gå dit och väcka henne .. känns inte så snällt att väcka henne denna tiden på dygnet .. hon har ju inte precis kommit hit för att jag ska slita upp henne kl 7 på morgonen .. menmen .. blir nog bra .. får de vad dagen har att erbjuda ..

börjar känna mej lite trött igen , så ska nog vila en stund .. läsa lite kanske , jag vet inte .. vila iaf .. så får vi väl se vad som händer senare .. vad ska vi göra idag nils ? .. och resten av tiden som madde är här ? .. vi måste ju se om vi kan hitta på nått .. och inte bara sitta .. eller ? .. aja , får väl se vad som händer ..

Skriver nog mer senare ..
Älskar dej < 3
~ Niin is gone !


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)