Tillbaka till startsidan?

tråk onsdag !


jajjebus , har inte så mkt att skriva faktiskt .. hade tänkt sätta in lite listor som tidsfördriv faktiskt :P så får ni lära känna mej lite bättre kanske , jag vet inte :) Lämna gärna en kommentar eller två :D

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: Jo
Gnälla: Det händer väl , men inte ofta ..
Sova: Men självklart ..
Ha ångest: Det händer väl ..
Skada dig själv med flit: Nej , inte de inte ..
Ta mediciner du inte borde ta: Nej ..
Vilja dö: Det har väl hänt några gånger ..
Drömma mardrömmar: Japp , senast i natt ..
Drömma sexdrömmar: Det sker väl de med ..
Klä dig i svart: Ja , fast inte lika ofta nu som förr ..
Gå till kyrkan: nej , fy nej ..
i skolan: nej , är klar där .. för stunden ..
Röka: när jag har druckit händer de väl ..
Lita på folk: egentligen inte , men det är några få som vunnit min tilit ..


VEM :

Saknar du: Nils , som vanligt .. fast jag träffar han ju om inte allt för länge :)
Vill du döda: jadu , det tänker jag inte säga ..
Rörde dig sist: Nils :)
Vill du slå: Det blir ganska många .. tyvärr ..
Kysste dig sist: Nils :)
Vill du kittla: ööhm , ingen ..
Kramade du sist: Nils :)
Vill du prata med: Jag vet inte , annii kanske ?
Skrek du på sist: Bra fråga , kommer ej ihåg ..
Vill du vara som: Ingen , mej själv ?  
Sårade dig sist: Tänker jag inte säga ..
Vill du bli galet full med: Anni , Emmiie , Nils .. tjaa , dom jag brukar dricka med :)
Gjorde dig riktigt glad senast: Nils :)
Fick du sms från senast: Min lillasyster Jessica ..
Ringde dig senast: Min lillasyster Madde ..
Är vackrast på jorden: Nils , vem annars ? ;)

HAR DU :

För många vänner: Nej , absolut inte .. snarare för få ..
Förföljelsemani: Men aldrig , fast jag vet av folk som har det ..
Tvångstankar: Det händer ..
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Jadu , har jag väl ..  
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Ja :)
Egen dator: Jajjebus ..
Bra självförtroende: Nej , verkligen inte ..
Kysst någon: Men givet ..
Haft sex: Ja , men självklart ..
Köpt kondomer: Ja :P
Tagit nakenbilder: Det beror på vart du drar gränsen för nakenbilder :P hur naket då ? ;)
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja , klart jag har .. Nils < 3
Bjudit ut någon: Nej , tror inte de. .
Varit kär: Men självklart , är ju de nu :)
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej
Varit otrogen: Nej
Stulit någonting: Det har jag säkert ..
Lämnat landet: Nej
Rymt hemifrån: Japp :P
Tuttat eld på nått: Ja :P
Gjort något olagligt: Hmmfs , har jag säkert :P


HUR :

Svarar du i telefonen: Jennie ..
Fördriver du tiden: Det beror på sällskapet :)
Mycket pengar har du: Bra fråga .. har inte kollat .. men de e inte mkt :P som vanligt ..
Ofta Bäddar du sängen: Det beror lite på ..
Ofta diskar du: Då jag känner för det oftast , men annars då de behövs eller då jag vill vara snäll med Nils :)
Ofta städar du: Varje dag mer eller mindre ..
Många stör du dig på: Det är en hel del .. finns en speciell .. :S
Ofta träffar du din familj: Typ aldrig , men de är inte så konstigt ..


TROR DU :

Att du kommer bli något: Jag är redan något ..
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Jag vet att de finns några som gör det , så jag behöver inte tro ..
På ett liv efter detta: Njae , skulle jag väl inte vilja påstå ..
Att fiskar kan tänka: Men aldrig ..
Att du kommer leva länge: Nej , de tror jag inte ..

VÄLJ :

Katt eller hund: Både och :) Allergisk mot katt och rädd för hundar .. men gillar båda iaf :)
Vit eller svart: Svart helst , men de e snyggt med vitt oxå ..
Varmt eller kallt: Det beror på tillfället :) Men lagom är bäst :)
Vatten eller land: Land helst tack .. vatten är inte riktigt min grej ..
Sex eller kyssar: Det beror på , är beroende av både och ;)
Telefon eller internet: Spelar inte så stor roll , funkar både och ..
Musik eller tystnad: Musik helst :) men kan vara skönt med tystnad oxå :)
Bok eller film: Det beror på , film är mysigt .. speciellt med Nils .. och de kan vara skönt att ligga och läsa oxå :) så både och :D
Leva eller dö: Leva tack .. vem vill dö nu ? .. inte jag .. :P


Ska jag bjuda på en till lista ? .. Joo , de var ganska skoj att fylla i dom :D faaast , ska lägga in en bild här i mitten före :D

Min snygging ;) < 3


Jag har kysst någon :


[x] på kinden
[x] på läpparna
[x] deras händer elr fingrar
[x] i mitt rum
[x] i deras rum
[x] av samma kön
[x] som är yngre än mig
[x] som är äldre än mig
[x] med svart hår
[-] med krulligt hår
[-] med blont hår & gröna ögon
[-] med rött hår
[x] med rakt hår
[x] som är mindre/kortare än mig
[x] som är större/längre än mig
[-] med ring i läppen
[x] som jag precis träffat
[-] som är gay eller bi
[x] som jag verkligen velat kyssa
[x] på semester
[-] som skulle gå ut med en nära vän till mig
[-] som är en god väns syster/bror
[-] som suttit i fängelse
[x] på en kyrkogård/gravplats
[x] på en konsert
[x] på stranden
[x] i en pool
[-] som inte är byxmyndig
[-] som är äldre än dina föräldrar
[x] med färgat hår
[x] som var/är en vän till mig
[x] som har tatueringar
[x] som har en helt annan stil än mig
[x] i regnet
[-] någon med brytning
[-] på en båt
[x] i en bil, taxi elr buss
[-] på ett plan
[-] på cirkus
[-] någon som saknar en kroppsdel
[x] på bio
[-] en klasskamrat
[-] som varit medvetslös
[x] jag senare inledde ett förhållande med


Det är allt jag har att bjuda på just nu :) kommer väl kanske mer senare om jag har tråkigt eller nått :D Hoppas ni som läser har de bra och att ni kanske fann min blogg lite intresann idag .. :P Ska sluta blogga nu iaf ..

Älskar min Nils < 3
Tjingeling
~ Niin is gone ..



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)