Tillbaka till startsidan?

Visst vet du .. ?


visst vet du
att dina ögon är det vackraste jag någonsin har sett
sättet de ändrar färg på varje dag
hur jag förlorar mig i djupet av dem
känslan av att det inte finns något slut
de är det vackraste jag sett

visst vet du
att ditt leende tar andan ur mig
det kan lysa upp mitt mörker
det känns som att det är menat bara för mig
det ger mig lyckorus i alla lägen
det tar andan ur mig

visst vet du
att dina kyssar gör mig knäsvag
jag tappar begrepp om tid och rum
det känns som att det bara är vi två i hela världen
jag blir alldeles pirrig i hela kroppen
de gör mig knäsvag

visst vet du
att din röst ger mig rysningar
jag skulle kunna ligga i flera timmar och lyssna på ljudet av din röst
orden du säger är underbara
när du viskar i mitt öra är jag lyckligast i världen
den ger mig rysningar

visst vet du
att jag älskar dig
du är det bästa som har hänt mig
du har gjort mig lyckligare än jag någonsin har varit
jag tänker på dig hela tiden
jag älskar dig Nils , mer än något annat < 3



Marina

detsamma hörru du :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)