Tillbaka till startsidan?

Du är ljuset i mitt eviga mörker ; )


Jajjebus.. :D idag är de söndag.. fest fredag, fest lördag.. det betyder slappar söndag :D haha.. :P

i fredags var de fest här hos Nils :) trevligt trevligt, kom lite skojsigt folk och lite mindre skojsigt folk.. :P haha.. och Nils var full som jag vet inte vad ;) förlåt söt, men du var ganska full, söt och rolig :) inte varje dag man får höra att folk ser smilisar i taket :P haha! lördagen var de grillfest hos peter i öjebyn.. väldigt trevligt ^^ testade att spela tennis på nintendo wii oxå ;P med var lite udda men ganska så skoj :D vann då över Annii iaf såå.. :P haha.. sen var de kareoke.. sjunger som en kratta men skoj hade vi iaf.. när klockan började närma sig 2 ville typ hela patrasket ut, men Ninniie ville hem.. så hon och Nilsipilsi tog sina små ben och gick till degeränget :D tur att de inte var så långt.. Skönt skönt :D

vaknade kl 11 i morse.. lite udda för att vara jag med tanke på att jag brukar sova länge när jag har druckit, menmen.. ganska skönt då kanske jag somnar en vettig tid ikväll ^^ det skulle vara skönt faktiskt :)

just nu ligger jag i divanen i Nils soffa och bara chillar med min fina dator :) haha.. skrivier lite blogg medan söt-Nils pillrar i sina papper :) ska väl se film senare är de väl tänkt :) mys deluxe ;)

nu ska jag lägga in en lista för att jag inte har nå bättre för mig ;)

Tjejer svara på detta inom 40 minuter,
annars kommer det hända någonting ni inte vill ska hända.!


Kärleken;
Har du hittat den rätta killen? - Jag vet inte, jag hoppas det ; )
Har du en kille just nu? - Jag vet inte, får väl se ; )
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig? - Men självklart..
På rumpan? - Men absolut..
Kyssa dig på halsen? - Gör han ändå så självklart ; )
Kyssa dig på munnen? - Absolut ; )
Kyssa dig på kinden? - Ja
Gillar du någon? - Ja, självklart.. Massor ; )
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan? - Nixelipixeli ^^
Vad heter personen du gillar? - Nils ; )


Skolan;

Går du i skolan? - Näe, det gör jag inte..
Har du någon gång skolkat? - Men massor..
Har du varit i skolan idag? - Men dummer, jag går ju inte skola..


Annat;

Hur mår du just nu? - Prima perfektus =)
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Men givet..
Har du piercat dig? - Yeesbox
I så fall, vart? - Mitt vänstra ögonbryn..


Telefon/mobil;

Vem ringde du senast? - Min kusin Sandra =)
Vem ringde dig senast? - Pappa
Vem sms:a till dig senast? - AnniBanni änglaskalle =)
Vem sms:a du till senast? - AnniBanni änglaskalle där med =)


Övrigt;

Är du hungrig just nu? - Näe, absolut inte..
Vad är klockan nu? - 15.36
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu? - Blogg


Familj;

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - hmm, när jag åkte dit upp i mars tror jag de var..
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - typ lite över ett år sen..


SPORT;

Går du i någon sport? - Näe, inte de inte..
Trivs du med den sporten? - Hmm..
Tycker du att den sporten är rolig? - vilken sport? :P
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - håller fortfarande inte på med nån sport :P
Hur länge har du hållit på med den sporten? - öööhm!..


Övrigt;

Gillar du punk-stilen? - ööhm, nääe :P
Har du sminkat dig idag? - nääe, men har inte orkat ta bort mascaran från igår :P
I så fall, vad för smink? - jadu, mascara antar jag :P
Vad har du på dig för trosor just nu? - De du ; P
Hur ser dem ut? - Gissa :P
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - Ööhm, min antar jag..
Hur ser den ut? - svart och rosa :P

Musik;

Lyssnar du på musik just nu?  - jajjebus..
I så fall, vilken låt för tillfället?  - En Eminem låt :P
Vad gillar du för musik? - jadu, lite allt möjligt :P utom jazz och opera :P


Kläder;
Har du fler än 4 linnen? -
jajjebus..
Har du fler än 3 jeans? - jajjebus..
Har du fler än 5 tröjor? - jajjebus där med :)
Har du någon märkes väska? - Är väskan jag köpte av Carro en märkesväska? :P
Har du ReStErÖdS-trosor? - Vad faan är de? :P
Har du en vit bh/topp? - jajjebus..
Har du en svart bh/topp? - jajjebus..
Har du märkes jeans? - jajjebus..
Har du märkes tröja? - ingen aning.. :P
Var brukar du handla kläder? - jadu, lite här och var.. :P Gina äre oftast :)


Smink & Hår;

Använder du mascara? - ja..
Andväder du Wax? - har väl hänt..
Använder du ögonskugga? - när det e party pågång ^^
Använder du kajal? - ibland.. :)
Använder du hårspray? - jajjebus..
Använder du volymspray? - Näe.. :P
Andänder du mouse? - ibland :)
Använder du deodorant? - jajjebus..
Använder du skiinspray? - vad fan är de? :P
Använder du parfym? - men givet ; )
Använder du ögonfransböjare? - Det sker :P
Använder du täckstift? - Har hänt :P
Använder du läppglans/läppstift? - ibland..
Använder du fondation? - Näe, har gjort..
Använder du rouge? - Det händer, fast väldigt sällan..
Uppsatt hår eller hängande? - Både och :)
Plattar/lockar du håret varje dag? - Näe, inte de inte..
Duschar du varje dag? - varje eller varannan.. beror lite på :)
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - men nääe, orka :P
Smörjer du in hela kroppen varje dag? - typ aldrig ;P
Målar du naglarna ? - ibland, orkar inte jämt heller :P


Se på fan! Nu var en till lista avklarad ;) haha.. Jaha, vad ska man mer säga?..
har inte så mkt att yttra mig om ;) aja, nu ska jag sluta blogga..



En bild från i fredags :P Lejd som vanligt.. ;)

So loong suckers ;)
~ Ninniie is *poff gone*


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)