Tillbaka till startsidan?

Måndag kl 9.59..


Sitter nu på skolan.. Får inte vara med i köket idag :/ pga att jag har skadat mej i handleden.. David tyckte inte att jag skulle vara med då, så jag får läsa massa teori själv.. Tur att jag får låna datorn, eftersom att jag ska hålla på med mitt hotell :) Då kan jag iaf skriva en sväng :)

Idag är det tänkt att jag och bäjb ska och hälsa på mamma, ulf och tobias :) ska få träffa min lillebror för första gången :) ska bli ganska så intressant.. har ju aldrig träffat honom, bara sett han på bilden madde skickade till mej =) han är väldigt liten.. pratade med mamma igår och hon säger att han väger 1435g och är ca 20 cm lång.. han är en riktigt liten kille.. hoppas han växer och blir större :) haha! klart han gör :D

vet inte riktigt vad mer jag ska säga.. är väldigt förkyld igen :S känns som att huvudet ska explodera! :S är inte så trevligt.. men kan inte göra så mkt åt det.. ska tydligen vara en sån där förkyldning i år, som gör att man är sjuk en stund sen känner man sig pigg och ganska kry i 10-14 dagar sen blir man dålig igen.. och så fortsätter det så.. enligt David iaf :P Inte speciellt trevligt, men så är det iaf.. :P

vad mer ska jag säga?.. trist och tråkigt väder.. riktigt hemskt.. mulet och regnar, man blir som lite deprimerad :S jag vet inte riktigt vad fan jag ska skriva..

alla arbetar för fullt i köket, min grupp lagar Chili con carne idag.. vad det andra grupperna lagar, det kommer jag inte ihåg :P jag har 3 teoridagar på raken jag nu :P Smiid.. Idag pga handleden, imorn pga att vi alltid har teori på tisdagar och sen på onsdag eftersom att då är det möte med våra eventuella praktikplatser, fast jag får inte gå och möta nån från min eventuella praktikplats.. dom ville träffa David, så David får gå åt mej :) haha! Smidigt och bra, så då får jag sitta på skolan och läsa teori.. Egentligen måste vi vara här kl 8, fast.. jag lär nog komma lite senare.. typ.. 8.30.. näe, jag vet inte.. när bäjb har tid att köra mej till skolan.. :) Han börjar ju kl 9 så det måste ju passa med honom :) men de ska nog gå bra.. behöver inte ta mej upp lika tidigt iaf :) tur var väl det.. sen är de kök igen torsdag och fredag och då borde jag inte ha så ont i handleden, då borde jag kunna vara med :D annars blir jag fan ledsen.. men de ordnar sig..

vill skriva mer, men vet inte om vad :P det står som ganska så still i skallen på mej :P Fick veta igår av Nils pappa att jag har namnsdag idag.. tydligen, så jag säger väl grattis till mej själv då! :P Sen var han så söt, han sa till Nils att han skulle hälsa till sambon ;) wiihoo! Det är ju idag som det är offeciellt.. :D adressändringen börjar ju gälla idag så ^^

mina två stycken gruppmedlemar verkar inte komma så bra överens, för en stund sen hörde jag världens liv ute i köket.. efter en stund gick jag dit och kollade och då sa David att Alexander och Marina (mina gruppmedlemar) höll på att slå ihjäl varann.. dom bråkade tydligen.. :S att dom aldrig kan hålla sig i skinnet.. men så går det då den ena vill bestämma över den andra.. synd bara för Marina att hon inte kan bestämma, och styra och ställa över mej.. då får hon sig en känga i röven!..

aja, skriver väl mer lite senare när jag har tid.. just nu ska jag se om jag kan arbeta med mitt hotell-tjafs och sen har vi väl lunch kanske?.. hoppas vi inte har så lång dag :)

Älskar dej Nils, mer än något annat <3


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)