Tillbaka till startsidan?

En lista..


Lägger upp en lista lite snabbt innan det är dax att gå och göra alla sysslor som jag har sagt att jag ska göra idag =D jag måste ju göra de, för älsklignen ska fan inte göra nått idag.. Idag har han en "fri/ledig" dag eftersom att han fyller år.. Då ska man inte städa och ha sej, då ska man lata och bli uppassad ^^ Så jag ska göra allt idag.. Dammsuga, skura, dammtorka och diska.. Tvätta gjorde jag igår och i förrgår ;) haha!

Aja, här kommer listan iaf :D

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: NILS <3, det säger väl allt? ;)
2. Är du lycklig?: Det är jag absolut..
3. Är du uttråkad? Nej, inte än iaf :P
4. Är du ledsen?: Nej
5. Är du italienare?: Nej jag är nog rätt helsvensk..
6. Är du en cooling?: Njae.. de skulle jag inte vilja påstå :P
7. Är du från irland?: Haha, näe :P inte alls..
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Näe, dom har varit skilda ett ganska bra tag nu..

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jo, det gör jag.. ^^
2. Har du någon gång blivit sårad? Oohja!
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Men självklart.. Nils ju ;)
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Öööhm, en hemligbeundrare brukar man väl inte känna till.. eller?:P
7. Är du kär?: Ja, det är jag verkligen..
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Med Nils, absolut.. annars, Nej ;P

TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon?: ögon
3. Katter eller hundar?: både och :)
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Få bästa vänner
5. Tv eller internet?: internet ;)
6. Coca-Cola eller Pepsi?: COLA! <3
7. Utekväll, eller romantisk hemmakväll?: Hemmakväll :)
8. Pengar eller lycka?: Lyckan :)
9. Dag eller natt?: Dag, skönare att vara vaken då :)
10. Msn eller mobil?: Både och :)

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nej..
2. Brutit ett ben?: Nej..
3. Gjort nåt du ångrar?: Jo, många gånger
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, usch!
5. Ljugit för någon du tycker om?: Jo..
6. Ätit en hel tårta?: Nej..
7. Gjort bort dig offentligt?: Det har jag säkert..
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Vem har inte det? :P
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Jo, det har jag..
10. Velat försvinna?: Jora, många gånger

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: Vägledningscentrum :)
2. Telefonsamtalet du fick?: Pappa :)
3. Personen du var med?: Carro faktiskt ^^
4. Roligaste grejen som hänt?: Det vill du allt veta va? ;)
5. Personen du smsade: Anna ^^ 
7. Du skrev till på myspace?: Jag har inte myspace..
8. Du kommenterade?: Ingen aning..
9. Du tillbringade natten med?: Nils, alla nätter med honom.. <3
10. Du kramade?: Anna :)


Så, det var den listan de ^^  de finns två till.. dom kommer senare :D ska plocka nu ^^

Älskar dej Nils, mer än mest! <3