Tillbaka till startsidan?

Torsdag kväll :)


Idag blir det en lugn dag. Som jag skrev tidigare, kommer inte hända mycket. Nils ska plugga och jag ska bara slappa. Har ganska ont i skallen idag, inte det trevligaste direkt, men sånt som händer.

Sov väldigt länge idag, eftersom att vi somnade kanske lite för sent igår ;P menmen, har man inga tider att passa spelar de inte så stor roll.

Jag håller just nu på att flytta över musik till min laptop, från Nils stationära. Fyller på mitt förråd lite grann med Jennie-musik :) Dvs all typ av rock, metal osv. Finns inge bättre. Har hittat mej många favoriter på sistonde. Lyssnar på Renegade Five och Theory Of A Deadman.. Fan vad bra musik.

Har en kompis som oxå bara lyssnar på sån typ av musik, och han skickar allt han tycker är bra till mej. Enbart för att höra vad jag tycker om det. Tycker jag att nått han hittat är bra, så skickar han hela album och sånt till mej. Han håller på att ta hem massa album till mej just nu, enbart för att när vi letade det tidigare, så hittade vi inget. Han hittade direkt.

Näe, hugaligen.. Nu ska jag återgå till att sortera och fixa i min dator :) Uppdaterar kanske senare..

Ha de king, Tjingeling! ;P

♥ N I L S ♥



Anna

Heej!



haha personligen tycker jag att bullar är skit svårt att baka, både att få dom fluffiga men också goda! :) beundrar de som kan, för mig är det en konst! jag tror att jag har för varmt så jästen inte orkar jäsa, fast jag har inte orka ta reda på saken. efter ungefär 11 bullförsök i mitt liv så har jag gett upp, och jag som har gått hotell och restaurang skäms Vilket dock inte var något för mig efter 8 år i branschen :P Kram

| http://annaershammar.blogg.se/
Anna

Heeej :)



Tusen tack, dina direktiv kommer jag att ha stor nytta av. Och faktiskt ska jag pröva baka en omgång till i helgen,Daniel är lite nervös inför min bullbakning men det ska nog ordna sig! Jamena, jag är juh van att få kasta allt i slutändan.. men nu har jag bestämt mig för att lyckas!! Tusen tack för dina tips! ;) Kram

| http://annaershammar.blogg.se/
Miiqa - jag överlevde min barndom

Vad skönt att ha en lugn dag, man behöver sånt ibland! Kram!

Anna

Haha, tack ska du ha :) finns ändå hopp för att någon ska tro på ens bulltalanger ler Hoppas allt är bra med er! Kram

| http://annaershammar.blogg.se/
melinda

hejhej, jätte fin blogg! :)

jag har frågestund på bloggen så skriv gärna någon fråga om du lust :)

| http://hejmelinda.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)