Tillbaka till startsidan?

Evigheter sen! ;P


Nu är det ett tag sen jag skrev, kanske är på tiden att skriva lite grann då :)

Julen spenderade vi i Arvidsjaur med svärföräldrarna, Anton, Marian och Dan :) Var lugnt och trevligt. Fick mig några fina julklappar :) Jag och Nils fick tillsammans en kastrull, sängkläder, en mysig pläd, en ljuslykta m.m. Jag fick en bok, godis, pengar och en plattång av Nils. Men inte vilken plattång som helst, fick mig denna :D



En Straight and Curl :) Har inte prövat den än, blir väl invigning av den på nyår tror jag =D Sen fick jag mer saker, orkar inte rabbla bara =P

Vi åkte hem från A-jaur i lördags, då hade vi varit där sen tisdag. Ganska skönt att komma hem och slippa äta julmat =P Man var måttligt less efter 3 dagar med julmat =P

Sen har de inte hänt så mycket. Jo, vi var idag och kollade in mellandags rean :) Och inhandlade maten till nyårsmiddagen och alkoholen :) På mellandags rean köpte vi oss en kamera, så nu är vi stolta ägare av en digitalkamera :) Underbar pryl, jag älskar den! Våran ett-års-förlovnings present till oss själva :) Vi började spana redan igår efter en kamera som skulle passa oss, och efter noga övervägande och kollat alla recensioner man kan hitta, och noga kollat upp allt så blev det denna gudomliga skönhet! :)


Som sagt, underbar. Nils håller på att plåta allt möjligt nu. Den har alla funktioner vi var ute efter samt att Nils är överlycklig då den kan filma i HD =P Haha, såna fuktioner förstår jag mig inte på, men men. Då är jag inte lika prylnörd som Nils :) Den har Smile-shutter, ganska rolig funktion. Kameran tar kort själv när man ler så man visar tänderna :) Helt fränt ;P Sen har den Make-up funktion. Såna dära funktioner som jag var ute efter. Så, man kan säga att Kameran var perfekt för oss.



Nils tog kort med kamerna ikväll, Porträtt-läge, den tog kort automatiskt när ett ansikte kom på bild. Helt gulligt ^^ Min snygging! :)



Nils fotade sin telefon ^^ Riktigt fin bild.



Lite popcorn fastnade även på bild när Nils var och lekte :)



Nils testade även Smile-shutter:n, kolla så söt han är! :) Han är den finaste som finns <3



Guldis kom med på bild :) Bra färger, tagen i Djur läget på Kameran :)


Lite av bilderna som Nils har tagit ikväll :) Han sitter fortfarande och pillrar på den, så jag antar att det kommer att fotas lite mer bilder innan han lägger ifrån sig den ;P Sötungen där!
Känns skönt att ha egen kamera till nyårs festen. Kan man plåta ensammen och vara oberoende av att låna kamera av Emmie :)

                                                   ♥ N I L S ♥



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)