Tillbaka till startsidan?

2009 ~ 01 ~ 07


Ja, att man egentligen orkar.. Läsa mellan raderna verkar inte vara någon hitt för vissa. Menmen, inte mitt bekymmer.

Skulle egentligen ha varit skola för min del idag, fast jag har mått så dåligt i natt. Har haft sån huvudvärk och spytt, vart inte bättre av migrän-tabletten heller. Försökte sova några timmar och mådde fortfarande dåligt. Var inte så trevligt, men kan inte göra så mkt åt det, tyvärr. Får bli skola imorn istället då huvudvärken äntligen börjar avta. Då är de kök som gäller, ska bli intressant med nya maträtter :)

Ibland undrar jag vart vissa människor får allt ifrån, en del är påhitt och endel är.. jag vet inte, inte riktigt normalt iaf. Fast, va fan, fantasi är väl bra att man har :) eller? iaf i rimlig mängd :P

Sitter och väntar och längtar tills ringarna kommer :) Helt ivrig är jag, hade helst velat ha dom igår :P eller typ.. i förrgår :P haha! men den som väntar på något gott.. :P

vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, ska se om jag kan samla ihop lite tvätt och springa till tvättis och tvätta :P det behövs verkligen ska jag ta och tala om :P

jag funderar lite om jag ska göra om lite i min design här på bloggen. börjar bli lite less designen jag har nu.. och jag har ju lite tid att spendera på skit nu när Bäjb jobbar :) tur att han inte jobbar så länge :)

Näe, nu ska jag sluta skriva :) Får väl klottna ner mer ord senare.. :)

Älskar min Bäjb mer än något annat, finns ingen lika snäll, snygg, underbar, fin och mysig som honom. Min hetboll ;) Älskar dej Bäjb! <3



Kärlek stavas NILS LUNDMARK <3

 



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)