Tillbaka till startsidan?

Sköönt..


Imorn är jag ledig, ska bli härligt. Jag och Bäjb ska ha oss en riktig mysdag imorn. Han är oxå ledig imorn, så vi ska ha sovmorgon och mysa till det. =) Ska bli härligt. För sen jobbar jag ju hela helgen lång.

Idag ska jag göra korvstroganoff, blir nog en bra middag. Så vi får lite mat i magen, måste bara få Bäjb att köpa mjölk när han slutar. Vi får väl se om han gör de eller inte ;P jag hoppas det, han brukar vara duktig på att göra sånt, om man behöver. Min plutt, han är bäst!

Min bäjb är sötast på nätterna när man gått och lagt sej, varje natt är det samma sak ;P Han pratar i sömnen och snarkar som jag vet inte vad, men ändå är han det bästa. Man får skratta mkt åt honom, för de kan komma de mest konstigaste sakerna ur honom på kvällarna, speciellt när han är trött och jag inte vill att han ska somna ;P Min myspys snuttis. Han är den bästa. Underbar och massor älskad av mej <3

Näe, nu ska jag göra nått annat än att sitta här och uggla ;P

N I L S ♥


☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

måste ha vart i förra vackan kanske .. på ica kvantum i stan. eller de var nog i lördas tror jag .. på kvällen.

Anonym

Näh jag gör det i photoscaep elr hur det nu stavas ;p

Så nu har jag också :)

|
Haedil

Haha det där va från mig såru vet :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)