Tillbaka till startsidan?

Trött som attsiken..


Det kan man lugnt säga att jag är, och hungrig ;P 

Det har varit full rulle hela dagen. Har sovit ca tre timmar i natt, sen har jag jobbat på det. Ganska tungt ska jag ta och tala om, menmen. Det funkade =) Samma visa varje gång på jobbet, men jag trivs och det är det som är huvudsaken. 

Efter jobbet vart det att fixa saker till den nya lägenheten, har kört undan alla kartonger och packat upp dom och fixat. Nu återstår bara möblemanget, ska bli skönt att få komma till nytt sen =) Vi längtar båda två ^^ 
Vi kommer få det så mysigt och bra, och mys med Bäjb är det bästa som finns.


Imorgon är det jobb, min sista dag för denna vecka. Skönt med lång helg, sen blir de full rulle nästa vecka =) Men jag klagar inte, får väldigt bra med pengar. Och sånt behövs alltid, oavsett. 

Näe, fy tusan. Nu ska jag återgå till våran serie som vi håller på att titta på

Nils, du är underbarast. Tack för att du finns och lyser upp mina dagar! Vill inte leva utan dej, med dej känner jag mej väldigt älskad. Jag älskar dej mer än mest <3


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)