Tillbaka till startsidan?

Trött..


.. som satan ska jag ta och tala om för er. har slitit som jag vet inte vad på skolan idag. fast, nu är de två dagar kvar innan helg, sen är de två veckor kvar och sen är man klar. så ganska skönt ändå, fast samtidigt lite oroligt. men det ordnar sej väl.

jag har mina funderingar angående vad jag ska hitta på, funderar på att baka nått för att hålla mej sysselsatt, vill inte somna nu egentligen. antingen bröd, bullar eller nått annat intressant, men då måste jag få tummen ur.. men de ordnar sej.

Här har ni de fula bullarna jag bakade sist :P tihi! jag lyckades med dom, så jag borde väl lyckas med nått annat. går ju inte en kock-utbildning för inget hoppas jag :P haha!




Nu ska jag dra! Tjing tjong!

Älskar min Nils ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)