Tillbaka till startsidan?

Torsdag :)


Snart är det helg igen :) Och denna helgen har vi inget planerat, oj så skönt. Vi tar dagarna som de kommer.

Bäjb kommer att ha laborationer till veckan, så han kommer att vara borta lite grann. Så jag kommer att få lite tid till att plugga lite grann. På måndag måste jag på biblioteket, måste låna en 1800 eller 1900-tals bok. Uäk, säger jag bara. Vill inte läsa sån skit, men jag måste. Lika bra att göra bort det så fort som möjligt, så det är överstökat.
Vi har haft en ganska mysig dag idag. Vakna upp bredvid Nils, kramas och bara må gott, det är underbart. Man blir som glad rakt igenom då, hela dagen. Så underbart. Jag har väldigt ont i skallen idag, men jag är så glad ändå. Räcker med en kram, och jag är glad. 

Tack bäjb för igår. Det var behövligt, skönt. Jag älskar dej mer än mest.
Idag har vi, som sagt, inte gjort mer än kramats och varit mysiga. Ätit middag har vi oxå gjort, ris och korvstroganoff :) Riktigt gott, nu måste jag bara fundera över vad jag ska laga för mat imorn. Jag kommer nog på nått fyndigt. Så svårt är det faktiskt inte.
Jag har så många funderingar och tankar just nu. Finns så mycket jag skulle vilja göra, och så mycket jag vill införskaffa, och så mycket som jag hoppas på :) Får väl se hur allt blir, och när det blir. :) 

Jag vill att CSN ska bli klara nån jävla gång, så jag får veta hur allt blir. Hatar att dom ska tjorva med mej angående allt. Så fort jag fått besked, och det är positivt - vilket det bör vara - så ska jag boka tid hos min kusin för att fixa mitt hår lite grann :) Klippa till det lite, avfärga det så jag slipper allt det bruna och svarta, och sen färga om det :) Jag hoppas det kommer att bli bra, och jag hoppas att det händer snart. Är såå sugen på detta nu.
Näe, orkar inte med datorn längre. Ska kolla de sista, sen vila en stund innan det är dax för mer plugg. Måste få vila ett tag eftersom att jag har ont i skallen, och det är aldrig bra.

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)