Tillbaka till startsidan?

I forgot to remember to forget!


Ja jissses, vilken gårdag / natt. Dagen idag blir inte lika knäpp, det är allt jag har att säga. Har påbörjat städningen hemma. Har kastat ut mattan, dammsugat och dragit igång en maskin med disk. Så långt än så länge, men det är bättre än inget.

Jag satte mej bara ner för att få nått i magen. Yoghurt och två smörgåsar, passar ypperligt till frukost :) Måste ta fram käk från frysen.

Vad mer ska jag säga? Var ut igår och cruisade lite grann. Såg några "kändisar", fick sej många goda skratt och massa annat ;P Surrade med massa folk, både gamla vänner och nytt folk som man inte sett ;P Udda, men ganska trevligt.

Ja, idag har jag, som sagt, mitt att göra. Städa, bjuda på middag samt att mest troligen leka psykolog. Vi får se hur allt ter sej. Till de bättre hoppas jag.

Fy sjutton vad jag saknade Nils i natt, har knappt sovit nått. Urkas! Såg ett program på tv igår som gjorde mej riktigt ledsen, så jag var ledsen då jag somnade. Programmet satte igång för många tankar i mitt huvud, på vad som hade kunnat vara.. Tänk om jag inte gjort som jag gjorde, då hade jag mått fysiskt ganska dåligt, illamående och skit. Men jag hade haft nått.. Nu är det bara.. Jag vet inte, mkt sorg kvar. Går som inte att beskriva. Vill inte säga för mkt i bloggen heller, med tanke på att den är offentlig. Tycker inte hela världen behöver veta allt om mej!

Näe, nu ska jag gå. Orkar inte skriva här nå mer. Åter till städningen!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)