Tillbaka till startsidan?

Ingen rubrik denna gång!


Jag kanske ska skriva lite grann om hur helgen var osv? :)

Lördagen var väldigt skoj. Många goda skratt och mycket dricka ;D Jag söp två personer under bordet, och den tredje som vart klapp kanon lyckades väldigt bra med att supa ner sej själv ;D haha! Vi var ganska många, skrattade, surrade, drack. Sen var de planerad utgång, dom enda som lyckades ta sej på krogen det var jag, nils, baggis och emmie ;P Resten for hem.. Kan säga att de var väldigt synd, dom missade det roligaste på hela kvällen.. När vi var på Adana och skulle äta, så slutade det med att vi hade en 3-åring vid bordet ;P Emmie var så klapp att hon inte ens kunde äta ordentligt, och jävlar i mej vad skoj det var ;P Hon förlängde verkligen våra liv ;P

Dagen efter kan jag tänka mej att både hon och sandra inte mådde så vidare ;P För oss var de inga problem, vi mådde prima båda två, och vilken jäkla lugn och skön söndag vi fick. Det vart pizza och mys. Riktigt härlig idag. :)

Idag har vi varit på "stan" en sväng ;P Var på Åhléns och köpte lite böcker, hårfärg till Nils, mascara, och två filmer :) Sen gick vi på Clas Ohlson och köpte ramar, så nu har vi hängt upp många fina kort :) Blir mer ramar senare, för jag ska ha upp mer bilder. Mer bilder på det man håller kärt samt naturbilder :) Finns inge finare än naturbilder, som är bra tagna. Jag har tatt många bra naturbilder, och de ska ramas in och hängas upp. Skulle passa kanon i hallen :)

Annars vet jag inte vad jag ska säga. Finns mycket skit jag hade kunnat ta in här, men fan.. Orkar inte ödsla energi och ord på rent ut sagt KODYNGA! ;P Haha!

Näe, nu ska jag sluta skriva. Innan det hoppar grodor ;D

♥ Älskar min Nils mer än något annat! Den underbaraste på denna jord! ♥



Emmiie

Hihi.. Det var en roligt lördag helt klart :D ..Fastän jag inte minns den senare delen av kvällen/natten allt för tydligt ;P Hehe.. Btw?vem var den tredje? Nils?



Kramx

| http://emmelisa.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)