Tillbaka till startsidan?

Det tjorvas hit och dit..


Det var ett bugg, för nu har jag skrivstil till rubrik igen :) Skönt, då vet jag att jag inte behöver göra nått åt det.

Nu ligger vi i vårat rum på vischan, haha! Nej, inte riktigt så. De har ett rum i garaget med el, värme, ljus och någonstans att sova. Där är vi bosatta nu i en vecka framöver. Kommer att bli jätte bra, privat och ändå mysigt. Skulle bara ha inretts lite mer och haft mer än ett element, men vad fan! Vi får väl skapa värme *skratt*

Är då glad i alla fall att det trådlösa internet räcker hit, inte för att det egentligen spelade någon roll eftersom att jag har mobilen som jag kan koppla in som modem. Men nog är de skönare utan sladdar och ändå ett relativt snabbt internet, eller?

Nu ska vi se lite serier, och sova en sväng. För jag antar att morgondagen bjuder på mycket lek, bus och skratt.


Tant Kim | Design och Layout

Ja kanske det, man ska inte ropa hej förens man är i mål kanske? :) Hoppas du blir bättre tills imorgon iallafall. :)



Haha ja, den blir verkligen ens liv. Har inte så många vänner just här där jag bor heller så då blir datorn ännu mer socialt för mig. :P



Precis vad jag menar. :) Har man skaffat barn så har man barn forever. ;)



Detsamma till dig. God Jul, den som kryper på sakta men säkert. ;) Hoppas du kryar på dig och kan njuta till fullo imorgon. :)



Kramar. :)

| http://tantkim.blogg.se/
Isabell

Svar: Haha ja, jag börjar ledsna på mitt alias isabellicious, det låter lite som att jag tycker jag är snyggast i världen ;D kom faktiskt på ett bra en dag men såklart skriver jag inte ner det... smart :p



Umeå och Luleå tror jag det är :) Haha ja det kan jag göra! :D Så slipper flera gå igenom kursen om den är jobbig och "buggig" ;D



Tack, roligt att höra :) Spalterna ingår i en "funktion" som kallas tables, alltså tabeller. Jag försökte läsa på lite om hur det funkar men det var inte det lättaste. Tant Kim har ju också tabeller i sin meny så jag tjuvkikade lite i hennes kodmallar och lärde mig på så sätt ;D

W3Cschools.com (tror jag det heter) finns flera guider som är bra om du vill testa lite :)



Jag önskar dig detsamma! Kram :)



| http://isabellicious.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Naw tack gumman! Jag tycker verkligen om din design också! :)



Hoppas du haft en riktigt bra jul! :)

| http://adara.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)