Tillbaka till startsidan?

19 januari ~ 2010


Idag är det tisdag =] Har fått bekräftelse från CSN om att min ansökan är godkänd, har varit på Studiecenter och gjort bort det sista muntliga, har ringt 3G angående mitt modem och sagt upp det =]

Det som återstår är att plugga och äta, ungefär =] Har lite plugg att göra, annars händer det inte så mycket. Ganska lugnt här. Vill göra nått då de kryper i kroppen på mig, men är samtidigt för trött för att orka göra nått. Så går det då man tar tabletter innan man lägger sig, man blir ganska trött.

Jag vet inte vad mer jag egentligen ska skriva idag. Är rent allmänt less just nu, och det är ganska mycket jag är less. Men det är sånt som händer, går väl över antar jag. Det känns som att jag vill att det ska hända nått, just nu står de ganska still.

Jag vill göra nått, hitta på nått. Känner mig så instängd och har så tråkigt. Men då är jag ju kräsen oxå, jag vill ju inte hitta på nått med vem som helst. Aja *suck* Det blir det de blir. Får väl se om nån hör av sig och vill hitta på nått, tvivlar starkt på det. Men under kan inträffa.

Näe, nu ska jag gå innan detta inlägg blir helt negativt.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)