Tillbaka till startsidan?

Väldigt länge sen..


jag skrev här.. Men så är det ibland.. Inte alltid man orkar eller vill blogga. Jag har haft mina tankar på annat håll, och har det egentligen fortfarande. Men ville skriva av mig lite grann..

Jag vet inte vad jag ska skriva om egentligen.. Jag har insett vilka underbara vänner jag har som verkligen finns där i vått och torrt... Anneli, Emmelie, Patrik, Kim och underbara Fiie! Omän det finns risk för att jag förlorar en av dom inom kort *gråter* så kommer den människan alltid finnas i mitt hjärta. Jag hoppas verkligen att han kommer att stanna hela vår livstid, men det finns risk för att det inte kommer att vara så.
Jag kan inte berätta vad det är som händer.. Vill inte att alla ska veta, och sen vet jag inte säkert själv vad  pågår. Jag är i alla fall väldigt orolig, rädd och ledsen! Underbara Fiie, Kim och Emmie har stöttad mig mkt under denna vecka, angående allt som händer och sker. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan er. Anni får mig alltid att le.. Hon behöver bara skicka ett sms till mig där det står "Hej :)", så är jag glad i timmar efteråt.. Jag har de bästa! Tack mina änglaskallar.. Ni vet verkligen när det är läge att finnas till, när det är läge att backa undan och ni vet alltid vad ni ska säga för att göra det lättare. Jag finns alltid för er på samma sätt, jag lovar! ♥

Fiie, jag hoppas verkligen att du kommer upp i april någon gång.. Skulle vara underbart att bara få umgås med dig, och surra oss less.. Saknar dig så det gör ont! Vi hann ju aldrig träffas i sommar, och det mår jag inte så bra över! Jag har inte träffat dig sen -07 :'(  Men för den skull betyder det inte att jag har glömt dig! Du är fortfarande en av de bästa! ♥

Blev mycke om vänskap i detta inlägg, men det är bara för att jag känner att jag har verkligen det bästa. Jag har mina underbara vänner (då menar jag alla, även de jag inte rabblat upp.. Finns ju mer ;D), jag har Nils, jag har mina föräldrar och syskon, jag har en väldigt stor släkt - och de mesta av dem bryr jag mig faktiskt om och de visar att de bryr sig tillbaka. Jag har vänskap, lycka, glädje och kärlek.. Det enda jag behöver :)

Sånt som hjälper mig genom den tunga period jag går igenom nu.. Mycket i skolan, sen jobb på det, och lite små problem med vänner.. Är, som sagt, väldigt ledsen och stressad... Har i denna skrivande stund inte sovit på över 24 timmar, har inte fått någon ro i kroppen. Är för stressad, har så mycket jag ska hinna med på så kort tid.. Känner mig riktig tokig! Men vad fan, jag får göra det bästa av situationen.. Tyvärr så mitt i all denna stress så har min träning blivit lidande. Känner att plugget är vikigare just nu, vill ju inte kugga min utbildning direkt. Skulle inte vara så jävla lyckat. Medicinsk grundkurs på distans var inte direkt det lättaste.. Inte i början i alla fall, är kanske lättare när man kommer in i det, vad vet jag?..

Äsch, nu ska jag sluta skriva. Ska lägga mig och plugga/kolla serier och se om jag kan få nå ordning på saker och ting. Har ringt många viktiga samtal idag.. Fast jag kunde inte ringa det viktigaste eftersom att den jag ville få tag på är på tjänstärende, som vanligt :S Hon går aldrig att få tag på :S Aja, nu ska jag gå i alla fall..

Jag älskar mig Nils, mer än något annat! ♥

Ha de king, Tjingeling!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)