Tillbaka till startsidan?

In too deep..


Ikväll blir det att umgås några stycken, spela lite spel och grogga lite grann. Kommer nog att bli riktigt trevligt.

Får se när jag tar mig tid att orka sitta vid datorn igen, har verkligen inget datorsug för stunden. Men det kommer nog :) I helgen vill jag väl mest bara umgås med folk och ta de lugnt innan min 5veckors praktik börjar :)

Tro mig då jag säger att jag längtar! 5 veckor, en riktigt stor utmaning och kanske chans till fortsatt antingen som anställd eller vikarie. Så är det då sagt till mig i alla fall, så vi kan ju alltid hoppas.

Nu ska vi fara och handla lite dricka så vi kan grogga och sen middag innan folket trillar in.

Ha en trevlig lördag alla!


S A N N A S . R U M

Sv; ja det har faktiskt blivit lite nu på senaste /: blir så jääävla förbannad. hatar det liksom. så jävla dålig stil. jag menar kajsas design var kopierad, de har kopierat stilmallen! Det är så jävla sjukt så jag blir vansinnig!



Alltså, när jag "anklagar" så är det ofta så att personen har FLERA saker på sin blogg som är liiite för lika (jag har ju lagt upp många exempel på min blogg) eller att de helt enkelt har kopierat bilderna eller direktlänkat dem. Sedan finns det massor av bloggar som jag tycker "liknar" mina, men där känner jag inte för att lägga någon energi, utan då ser jag mig mer som en inspirationskälla och blir smickrad.

| http://sannasrum.se
S A N N A S . R U M

Sv; jag förstår precis hur du menar. men jag själv brukar inte anklaga om det inte är uppenbart - alltså att de har TAGIT mina grejer. Dessutom hänger jag aldrig ut med namn och länk i bloggen, utan förklarar bara läget där. jag vill ge dem en chans att förklara sig och göra rätt liksom. eller i alla fall diskutera det (: men förstår precis hur du menar. jag har själv tipsat ibland, men bara om det har varit uppenbart!



ja, det är fruktansvärt att hon anklagar så hårt. men jag menar, om man nu har kopierat rakt av så brukar de flesta erkänna det och bara ta bort det (:



ja, men precis, klart jag blir glad om de smickrar mig, då brukar jag be om länkbyte eller liknande, lite för att markera för hennes läsare att hon har hämtat inspiration från mig (; haha. men det finns enormt många därute som jag tycker härmar mig, men det är bara dem som stjäl som jag går på!

| http://sannasrum.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)