Tillbaka till startsidan?

Slappar dag!


Ledig dag idag, jag gör alla heltids-timmar jag ska göra, fast på 4 dagar istället för 5-7 dagar. Så, det är ganska skönt att kunna ha en ledig dag förutom helg. Jag kommer att vara ledig alla helger förutom sista helgen, då valde jag att vara med på ett helgpass bara för att få se vad som händer där under helgen, vill ju veta allt. Sen kommer jag att gå typ.. 2-3 kvällar med en av mina handledare, Roger.. Bara för att få en helhets bild över vad som sker under en hel dag. Från uppstigning till läggning :)

Så idag är min lediga dag, sen gör jag ett pass imorgon och är sen ledig i helgen. Vad dagen idag ska erbjuda och vad som händer i helgen har jag ingen aning om. Inget är planerat, och jag är inte direkt sugen på att planera något.

Ska sätta mig och kolla efter lite grejer till hemmet nu, samt se vad vi ska äta. Är hungrig!


sussa

Hejdu =)

ja undrar om du vet om man kan lösenskydda vissa inlägg man gör ? du verkar ju ha bra koll =P de har inte jag =) kram

| http://suziq.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)