Tillbaka till startsidan?

Vem är jag?



Hejsan, hoppsan där!

Jag heter Jennie & kommer från Piteå, är 25 år gammal & i denna blogg får ni följa mig i mitt vardagliga liv. Fotografier och fotografering, roliga och tråkiga stunder, bloggdesign, tävlingar och mycket mer finner ni här inne. En blandad kompott av lite allt möjligt.
 
Jag är förlovad och sambo med mitt Hjärta sen nyår 2008,
men vi har varit tillsammans sen juni 2008 - så det lär väl skrivas en del om honom också lite titt som tätt.

Mina intressen är datorer, fotografering, film, vänner, musik, djur, design & väldigt mycket annat.
Det lär ju märkas på bloggen vad jag gillar, eller vad tror ni?
 
Har tre utbildnigar men min sista är viktigast för mig, i alla fall för tillfället.
Jag är utbildad undersköterska med inriktning Psykiatri och jobbar för närvarande som Handledare på Stöd & Omsorg (Socialtjänsten).
 
Startade min första blogg någon gång under 2007,
men rensade bloggen helt under juni 2008 eftersom att jag behövde en nystart. Denna blogg är min första, och förmodligen min sista. Har även en Fotosida där jag publicerar mina allster.

I framtiden skulle jag vilja ha en hel del djur, ha hus, vara gift och skaffat barn.
Men även att få jobba inom psykiatrin på något sätt. Riktigt hur och som vad vet jag inte än. Vill verkligen leva ett så rikt liv som möjligt med de personer som betyder mest runt omkring mig.

Jag hoppas att ni kommer att trivas här i min lilla blogg,
och ni är mer än välkomna att lämna ett litet avtryck!