Tillbaka till startsidan?

Holly crap! ;P


Jag säger som min goda vän Anneli sa till mig igår..

Om SD är rasistiska och nazistiska hade de inte ens fått komma med i riksdagen, då Sverige har stränga lagar som förbjuder sånt. Gör de nå snesteg eller de visar sig vara rasistiskt och nazistiskt så åker de ju ut. Vad är det att oroa sig över? Låt dem få visa vad de går för, svårare än så är det ju faktiskt inte!

Jag står fortfarande fast vid att jag ej anser att de är rasistiska och nazistiska, och då får folk säga, tycka och tänka vad de vill. Jag tror enbart att de kan gynna sverige att de är med i riksdagen, om nu resten av pariterna vågar vara mogna nog att prata med dom. För stunden är de bara ett gäng fjollor, då de inte ens kan diskutera med folk som vuxna människor oavsett vad folket tycker och tänker.

Nä, nu orkar jag inte diskutera politik längre. Men jag står fast vid vad jag tycker och tänker. Och tror folk att de kan ändra på det, så tror de fel. Vill ni inte vara vän med mig pga det så är det eran förlust. Jag är inte en sämre människa för det, men ni är tydligen de då ni inte kan acceptera och respektera mig.

Alla har rätt till sina egna åsikter, lär er att leva med det!


Anonym

Jag gillar inte SD men jag tycker att det är så onödigt av folk att skriva på tex facebook "Om ni tänker rösta på SD så kan ni ta bort mig som vän på en gång" Herregud, som du säger, alla har rätt till sin åsikt, alla tycker inte samma, so what?! Dock har jag ju kompisar som jag vet röstar på dom och det är hur kul som helst att argumentera mot dem eftersom att just den personen som jag tänker på nu klarar av föra en vettig diskussion, haha. Det är ju mycket roligare när man vet vilka knappar man ska trycka på för att få igång dom.

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)