Tillbaka till startsidan?

Lite nytt! :)


Nu hade jag tänkt visa er lite nytt som har införskaffats :) 

Jag har köpt hem nya gardiner, i brunt. Enbart för att få en annan färg i hemmet än bara det svarta. Vart riktigt fint, ska ta ett kort senare på dem där de hänger så får ni se :)

Jag har även köpt nya kuddar till soffan, i denna röd färgen. De är riktigt fina och riktigt härliga att vila på en stund. Jag gillar dom..

Ett nytt påslakanset till sängen, fast i grön, har klippt in en bild på det gröna i denna bild. Riktigt fint, och väldigt härligt set. Ett 8-dels bäddset, så nu matchar hela sängen :) 

Har även köpt en sån här oversize tröja till mig själv. Riktigt bekväm och fin. Har funderingar på att ha den på mig på lördag, men jag är osäker.

Det var lite av vad som är nytt här. Finns massor mer som jag vill ha, hade tänkt visa er de med sen.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)