Tillbaka till startsidan?

Missade ju att visa..


Ja, i inlägget om det som var i vårat hem så missade jag ju att lägga in våra kökslampor. Var dock ett tag sen vi köpte dem, men jag har aldrig visat er vad vi hittade för fint till köket :)
Dessa små gulliga lampor får pryda vårat fönster ett tag. Jag valde brunt eftersom att svart och vitt är så ledsamt. I alla fall om det blir för mycket, och vi har haft för mycket av det på sistonde. Nu blir det lite varmare ton hemma hos oss, med lite brunt, vinrött och annat fint. Jag är långt ifrån klar, det ska bytas gardiner i köket och bytas duk på barbordet, köpas ny duk till vardagsrumsbordet och lite annat lull-lull.

Det är det lilla som gör det stora, tycker jag i alla fall. Vad tycker ni?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)