Tillbaka till startsidan?

Shieet!


Igår hade jag nytt läsarrekord på min blogg :) Kan säga att det är ganska trevligt, får väl se om det fortsätter stiga, beror ju på om folk stannar kvar eller inte :)
Det är i vilket fall som helst riktigt trevligt! Välkommen alla nya läsare!

Idag har jag bara sovit typ, har varit riktigt trött sen jag var vaken över 30 timmar innan jag somnade. Så jag förtjänade att sova länge och mycket inatt/dag!

Vad som händer ikväll vet jag inte. Pratade med Carro igår om att vi skulle hitta på nått ikväll, men hur det blir med det vet jag inte än. Sen har vi ju de där biobiljetterna vi fick, så vi måste gå på bio innan fredag. Torsdag är sista dagen dom funkar, så det gäller att passa på. Vi hade tänkt höra med Anneli och Mika om de kanske ville följa med oss :)

Sen hoppades jag att min nya datormus skulle komma idag, men icket. Då kan vi ju hålla tummarna att den ska komma imorn :) 

Näe, nu ska jag kila vidare för stunden!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)