Tillbaka till startsidan?

Ramonas design klar..


Har precis blivit klar med en design till Ramona. Hon ville ha den väldigt enkel och stilren med något litet färginslag. Hon fick precis som hon ville och hon blev nöjd.

Det där med att göra stilrena och enkla designer är min grej, det går fort, kunden blir nöjd och jag blir nöjd. De blir som bra om man får göra det stilrent.


Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.


Lisa

sv; Jo såg dom svarta där tyckte dock dom var lite för "taniga" för min smak.. Vill ha lite större, lite maffigare eller vad man ska kalla det :)



Ja gröna plastgranar är verkligen inte fina, har man riktig gran så får dom vara grön men inte annars. Förutom hos mina föräldrar, dom skulle jag dumförklara om dom hade något annat än en grön gran, dock har de oftast riktig så man slipper oftast plasten :)

| http://fordonsflickan.blogg.se/
Hannele - mamma till två prinsar

Svar:

Precis! Det känns bra så som jag gör för mina barn osv ^^ Gott om mammahjärta, hehe..



Ja men precis, jag tycker att dessa högtider är lite smått förstörda med massa fylleri hit och dit, klagar inte på att ta ett glas eller någe men att supa sig dugrak så ja nejnejnej..det förstör allt tkr jag..lite skillnad på midsommar och nyår tkr jag men då kan man väl hålla sig en stund tills ungarna inte är med eller göra det på kvällen eller ta ett glas och ta det lugnt eller nåt :)

Men alla gör som dom vill med sina barn så ^^

| http://mammah.webblogg.se/
Zeinab

det bara bra med mig, tack. vad gör du?

amanda

duktig du är :)

| http://liindstrand.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)