Tillbaka till startsidan?

Skal för alla tänkbara stunder..




Här har ni de tre skal som jag har fått i brevlådan under veckan. De röda och de svarta kom idag medan de zebramönstrade kom i måndags. Jag har köpt dem allihop via tradera. Det svarta och det röda är från en auktion som sidan Phone Stuff har på tradera. Det tredje skalet är köpt via någon privatperson som köper in saker.

Nu har jag i alla fall, allt som allt, fyra skal som jag kan pendla mellan. Dessa tre samt ett grönt skal. Känns som  bättre att ha ett skal på telefonen för då slipper man onödiga repor, skador och slitage.


Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Vad snygga skal! :D Gillade det zebramönstrade mest! =)



sv: Okej, ja jag såg att man måste beställa för minst 400kr på sidan, eller om det var 300kr. ^^

Men vi kommer nog beställa där snart. Men rabatten dras alltså av automatiskt när man ska betala??

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

sv: Åh tack söta du! :D Kul att du gillade linnet också. Jag tycker det var rätt urringat, men det var ju snyggt! =)



Det har blivit bättre med sömnen, fast är fortfarande galet trött när jag kliver upp. Men det kan ju bero på att vi lägger oss på morgonen varje dag. Vi har helt vänt på dygnet! :P



Ja det är så typiskt med naglarna. Jag använder en nagelförstärkare ibland och det hjälper en del. Du kan ju testa! =) Tror min är från Depend. ;)



Hihi ja det är jättekul att läsa om din vardag gumman! Alltid lika intressant!

Puss!

| http://adaras.se
Tant Kim | Design & Layout

SV: tack så mycket, känns helt underbart att jag norpade åt mig en av de 35 platser som fanns. :D



Ja, vissa av de man har där känns väldigt onödiga. :S

Precis, det är bättre att ha några få vänner än tusen bekanta. :P



Jag finner det väldigt synd faktiskt. :( Trist att de aldrig vill umgås. :( Men men fick ett erbjudande om att komma på en fika hos Adara nu i veckan så det ska jag nog göra. :)



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)