Tillbaka till startsidan?

Svar på kommentar..



Vi ska flytta till Djupviken. Har fått en lägenhet där i ett bra område, och nycklarna fick vi redan idag så vi börjar i helgen! ;D




nille

härligt :) jag å sofia flyttar i september igen ^^ fast då blire till lule istället :)

|
Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Det såg ut som en fin planlösning på lägenheten! =)

Shit vad spännande förresten, lycka til!!



sv: jag tror de apparna ska finnas till Android också! Det är ganska lika med apparna va?? Eller skiljer utbudet mycket?



Men ett svart skal är ju också fint! Bara bra att man kan skydda sin telefon lite liksom! :)



Ja då lät det ju mycket mer värt att köpa för 400!! ^^hihi

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

sv: hihi ja det ska bli jättekul nästa fredag! Synd att jag inte har så mycket pengar att shoppa för bara! ^^



Ja hoppas din sömn blir bättre då! Haha jag har ingen aning hur vi har lyckats vända på dygnet så .. varit uppe sent och gått och lagt sig sent kanske. xD



Vardagsinlägg är ju kanon! :D Men man ska skriva på bloggen när man har tid! <3

| http://adaras.se
Tant Kim | Design & Layout

Ja, jag hoppas jag kommer gilla den också, och att människorna jag går med är trevliga. :)



Ja, det är riktigt tråkigt, kul dock att 2 utav vännerna som jag känt i kanske 10 år ville göra något igår så jag var inte helt ensam då kanske jag överlever en stund till. :P Men de säger också att det är trist att man inte ses så ofta också. :)



Ja det är tur jag har Ida, fast som du säger att vi inte ses så ofta, vi pratar om att ses nästa vecka, men vi får se. ;)



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)