Tillbaka till startsidan?

Fredag den 3 juni - Sommaren är här!


Idag lyser solen gott folk, så jag är super glad och på jätte bra humör. Riktigt sprallig och studsig. Sen är jag ledig idag med, det är ganska skönt att vara det. Jobbar imorgon med start 07.00 så då kan jag få njuta idag av att bara vara.

Jag och Hjärtat ska ta en sväng på stan tänkte vi. Gå och strosa lite grann. Kanske hittar man sig nå fint :) Vi får väl se. Vi ska bara njuta idag i alla fall, inte göra så mycket.

Annars sker det inte så mycket här. Det är lugnt och stilla, vi inväntar folk i helgen som ska köpa lite möbler av oss, så vi får lite ordning här hemma. Just nu är det en enda röra eftersom att det står möbler till höger och vänster som väntar på att bli hämtad. Men det går bra ändå, vi blir ju av med det imorgon så.

Sen måste vi återuppta våran städning och rensning. Vi har en andra lägenhet uppe i förrådet som vi ska rensa ur. Det blir lätt mycket grejer, tyvärr.

Nej, nu har jag tråkat ut er nog med en massa ovesäntlig nonsens. Nu ska jag gå och fixa det sista innan vi ska fara.


emma k

SV: köpte den på HM förra våren.



jo är härligt att sommaren är äntligen här!

Varför håller ni på att sälja saker och sånt. ska ni flytta eller bara göra om i lägenheten?

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)