Tillbaka till startsidan?

Det där med shopping är ganska kul ändå ;)


Nu har jag tänkt visa er lite nya inköp som gjordes då jag och Anneli gjorde stan i fredags. Självklart kom jag hem med mer än vad jag hade tänkt mig. Men vad gör det, har man fått lite extra pengar så har man helt klart rätt att unna dem på sig själv.



En tunika från Gina, som var på rea.
En kofta från BikBok som jag spanat in jätte länge, och nu äntligen passade på att köpa.
En lite större College-tröja, grymt skönt att ha på sig lata dagar ;) Till den tröjan köpte jag även ett par vita mjukisbyxor, båda plaggen ifrån Cubus. (Bilden på byxorna och tröjan tillsammans ser blå ut, det är ljusets fel när jag tog kort).
Mascara, Volume Million Lashes från Kicks.
Tre stycken nagellack i olika färger, grymt läckra att mixa tillsammans på naglarna, dessa kommer också ifrån Kicks.
En ögonskuggsborste ifrån HM.
Två stycken kajalpennor, en vit och en svart ifrån Kicks.
En shower gel ifrån HM som luktar vanilj och äpple, den luktar riktigt gudomligt.
Tre par lösögonfransar ifrån Cubus.

Var även på bolaget och köpte en flaska vin, var och storhandlade mat på ICA och köpte det som behövdes till myskvällen hos Anneli och Mika. Var en grymt lyckad dag.


Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

kika in ifall du gissade rätt i den lilla leken jag hade igår, ifall du svarade rätt så finns nu en länk till din blogg i ett nyligen skrivet inlägg! :) PUSS & KRAM

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)