Tillbaka till startsidan?

Sometimes it's just weird..




Action, Science-Fiction, Skräck, Äventyr

Två astronauter vaknar upp ombord på en rymdfärja. De vet inte var de befinner sig eller vad deras uppdrag går ut på, men begriper genast att allt inte står rätt till. Då de börjar utforska farkostens mörka korridorer upptäcker de att de inte är ensamma ombord.

Skådespelare: Dennis Quaid, Ben Foster, Cam Gigandet mfl.


Denna filmen har vi sett ikväll och jag vet inte riktigt om jag vill tipsa om den eller säga att ni inte bör se den. Den var riktigt bra, riktigt dålig, skrämmande och riktigt konstig bitvis. Den var nästan allt i ett. Dock var den riktigt äcklig ibland, jag är verkligen glad att jag inte var på den där rymdfärjan i alla fall, så mycket kan jag säga.

Vill ni se den så se den, ni kan ju meddela mig sen om vad ni tyckte om den. För jag vet inte riktigt vad jag ska tro om den.

Har du sett den? Vad tycker du?


Alexandra

den verkar bra :)

Tant Kim | Design och Layout

Ja, igår var det riktigt tråkigt att vara ensam, så det slutade med att jag spelade sims 3 och levde i en annan värld. xD



Jaha okej.. Haha.. Vilka moln menar du då? De som är längst fram i bilden eller de som är i bakgrunden? Det är till mesta delen former som jag satt ut, vridit och vänt på och de i bakgrunden är penslar.



Nej, man tar det i sin takt och när man har humöret. :)



Precis, det är ingen direkt välgörenhet man driver här, det är därför det står att det kostar pengar och inte är gratis. Ja, vill de ha gratis gör de själv eller ta del av gratis designerna. :)



Okej, här var det riktigt fint väder med sol och värme. Ja den får ta och komma nu, kul med ljus i alla fall. :)



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Isabell

Usch, låter som en läskig film - den ska jag inte se XD



Svar: Jo, vissa var rätt fina. Vill ha nån bra väska som jag kan få plats med mycket saker i, på planet till Tyskland t.ex. :p

Prislapparna är ett stort problem för mig med, hittade en väska som var nästintill perfekt - och såklart kostar den över tusenlappen (!). Jag vill inte betala så mycket mer än 300-400 kr :p



Ja absolut, man blir så pigg av solen med :D Sommar året om skulle jag nog inte klara av, jag gillar att det är lite olika väder beroende på årstid :)



Näe, vad jobbigt! :o Hoppas du fått sova lite nu i alla fall.



Kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)