Tillbaka till startsidan?

Recension av Savidermas Ansiktscreme Sommaräng...


För lite mer än en månad sen fick jag hem en ansiktscreme från Saviderma som jag nu har tänkt recensera.

Eftersom att våran hud ska skydda oss mot uttorkning, föroreningar och orenheter är det viktigt med bra ansiktskrämer. Här kommer information om produkten, hur den bör användas och vad jag tyckte om den.



Såhär beskrivs produkten: Detta är en skyddande och fuktgivande ansiktscreme för daglig hudvård. Mandeloljan gör huden mjuk, len och smidig. Tisteloljan ökar blodcirkulationen och gör att cremen lätt kan absorberas.

Användning: Appliceras på rengjord hud i ansiktet (undvik ögonen), halsen och dekolletaget. Kan användas både dag och natt.

Effekt: Ansiktscremen lämnar huden sammetslen med en underbar doft av sommaräng. En god hudvård som ger huden de skydd den behöver.

Sammanfattning: Aniktskrämen har en tjock konsistens vilket gör att du inte behöver speciellt mycket kräm för att smörja in hela ansiktet. Efter insmörjning känns huden riktigt mjuk och len. Vid kontinuerlig användning så hjälper den att förebygga torrhud. Den är jätte bra, jag brukar bli jätte torr på hösten/vintern, men efter att ha använt denna ansiktskräm så är jag inte ens hälften så torr. Det är en väldigt bra ansiktskräm till ett riktigt bra pris. Min hy känns finare, lenare och det verkar som att den mår jätte mycket bättre nu när jag har använt mig av Savidermas Ansiktscreme. En kräm ni bör prova om ni är i behov av det, eller bara vill prova någon annan ansiktscreme. Ett jätte stort plus för denna produkt är att den luktar mycket godare än nattcremen jag provade för några månader sen. Blev glatt överraskad av den goda doften.

Slutbetyg: ♥♥♥♥ / 5

Är nu sugna på att köpa produkter från Saviderma så tycker jag att ni ska kika in på deras sida. De har massor med bra produkter till jätte bra priser.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)