Tillbaka till startsidan?

Lite allmänt babbel på kvällskvisten..


Nu har jag äntligen fått ihop min dator :) Tror ni att jag är nå glad?

Samt att vi har storstädat lägenheten nu ikväll inför morgondagen. Kommer att bli kanon, en hel del folk och förhoppningsvis massor med skratt. Får väl se vad kvällen slutar med.

Jag ska även försöka fixa fram en vinnare i tävlingen i samarbete med Vuxenshoppen. Har lite mycket nu i helgen, men jag ska göra mitt bästa för att fixa klart tävlingen.

Sen får ni inte missa att jag vill ha era tips på produkt till nästa tävling. För att vara med och tipsa om vilken produkt ni skulle vilja se i en tävling i samarbete med Mytrendyphone så klickar du dig in här!


Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3

Hoppas ni får en trevlig helg :). Måste även säga att jag har en likadan sjalett som du har på din profilbild här, den med döskallar, hehe ^^. :). Ha en bra helg! Kram

| http://yarp.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Kan förstå att du är glad!! <3



sv: tack så mycket! är nästan helt frisk nu. :) Hoppas du kryat på dig också!

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)